Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малииии,честито!
    Явно тази болест "33" май не се лекува и трябваше да пуснеш нова тема "пак съм болен"
    За глъхненето се хващаме за кабелите или свещите,защото при форсиране направо си работи на 3 цилиндъра.

    И един въпрос:Възможно ли е този мотор 1,7 да подържа по-нисък режим на работа при градусите?Перката на радиатора се включва на 85 градуса,а и скалата на отчитане е доста странна - от 30 до 110 градуса. Моята,1.4 работи при нормални обстоятелства на 95 градуса,а перката му се включва още по-късно.Аз всъщност заради това си и направих копче за принудително включване.

    Comment


    • То при теб сигурно е от датчика на радиатора.Предложете ми някакви кабели за 33 1.7 105кс

      Comment


      • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
        То при теб сигурно е от датчика на радиатора.Предложете ми някакви кабели за 33 1.7 105кс
        Беру и Тесла стават. В никакъв случай Шампион или Бош.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Ясно за кабелите ще са на Тесла.На колата има една монтирана аларма от Италия,алармата е работеща но незнам как действа,ще се радвам на малко инфо за това как да я ползвам.Алармата е работеща.
          Марка:Alpine line, единственото което имам за нея е 2 ключа (секретни) с които се включва и изключва от монтирана ключалка на самата нея.

          Comment


          • Кабелите са сменени но колата все така не заработва като хората.Най вероятно виновника е регулатора на бензина,ще се сменя с такъв от 145 1.3 бокс.

            Comment


            • Днес направихме диагностика на мотора и се оказа че ТПСа дава грешка и intake air flou,грешките са изчистени и както че ли има разлика.

              Comment


              • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                Днес направихме диагностика на мотора и се оказа че ТПСа дава грешка и intake air flou,грешките са изчистени и както че ли има разлика.
                По принцип 2-рата решка е за повреден или некоректно работещ дебитомер, който обаче колата няма. Сигурни ли сте, че сте я прочели правилно? А иначе чистенето на грешката помага, докато проблемният възел запише отново тази грешка. Та трябва да се види дали отново записва тая грешка. А ТПС-а е много важен за този инжекцион, без него просто няма как да работи.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Колата я прочетохме единствено като 145 1.7 16в Мотроник и 155 1.7 8в Мотроник,програмата на майстора е лицензирана и е на Фиат ауто с.п.а.Но в програмата няма алфа 33 1.7 105к.с. само 1.3L. След изчистването палихме колата множество пъти и повече грешки не записа.Майстора каза че този комп записва грешка при всяко махане на букса по време на работа на мотора,демек ако се правят ремонти да се маха +кабел.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщение
                    Колата я прочетохме единствено като 145 1.7 16в Мотроник и 155 1.7 8в Мотроник,програмата на майстора е лицензирана и е на Фиат ауто с.п.а.Но в програмата няма алфа 33 1.7 105к.с. само 1.3L. След изчистването палихме колата множество пъти и повече грешки не записа.Майстора каза че този комп записва грешка при всяко махане на букса по време на работа на мотора,демек ако се правят ремонти да се маха +кабел.

                    Да, ама и през 2-те коли, през които сте влезли, инжекционите им имат дебитомер. Твоята няма.
                    Та не се знае какво всъщност вижда или не тая диагностика.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Наи вероятно е така ,но като няма друг вариант.Днес смених свещите с нови БОШ ,ефект почти няма.Колата си се задушава в ниските и това е.

                      Comment


                      • Бош не е най добрият избор трябваше njk да си вземеш а компресия мерихте ли най вече на 4-ти цилиндър
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • А бе то е ясно,че Боша не е най-доброто.Но такива имахме в наличност при това чисто нови.Все пак ако проблема беше в свещите,трябваше да има някаква разлика...

                          Comment


                          • Не не сме мерили компресия,и това ще стане някои ден.Ще монтираме газово 1во да видим как ще е и тогава.

                            Comment


                            • то за да ти се настрой газовата както трябва е хубаво на бензин да си работи добре
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Така е,но на тоя етап нямам избор

                                Comment

                                Working...
                                X